Kontakt tel:+48 792 202 456 tel:(71) 78 64 711 mimari@mimari.pl
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI :

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu towaru.


2. Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie udzielana jest gwarancja na okres:
 * urządzenia kosmetyczne – 12 lub 24 miesiące

3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

4. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone za pośrednictwem formularza znajdującego się poniżej.

Załącznik

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 21 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy: MIMARI ul. Stanisława Dygata 10, 54-622 Wrocław

6. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

7. Reklamacji nie podlegają:
 * urządzenia kosmetyczne posiadające uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania,
 * urządzenia kosmetyczne posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
 * urządzenia których stan wskazuje na to że użytkujący próbował naprawić sprzęt 'na własną rękę'

8. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
 * w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy
 * jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie zwrócona równowartość towaru Kupującemu.                     

9.W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę , w przypadku przelewu bankowego, zwrot środków nastąpi na konto bankowe Kupującego.

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl